Sezona 2012/2013 – to nebyl jen hokej
Tradice oblékla nový kabát
V přestávkových soutěžích jste vyhrávali zajímavé a moderní ceny, s bulletinem hráli o dobré jídlo a dokonce i o iPod. Právě v zápasových večernících jste také sbírali speciální podpisové karty hráčů na autogramiádu – ty byly v letošní sezoně dokonce dvě! Jedna v rámci módní přehlídky v Olympii, které se zúčastnili i někteří hokejisté BK Mladá Boleslav, druhá již tradičně v multikině CineStar.
Zvykem se už staly nejrůznější akce ve FANSHOPU, ať už z hlediska úlevy směrem k vaší peněžence nebo objednávkových specialit v podobě dresů podepsaných hráčem, dále i minidresů nebo třeba originálního sedacího vaku. FANSHOP navíc funguje i mimo sezonu!
Těšily i již tradiční rozhovory s trenéry a hokejisty BK Mladá Boleslav v rádiu – na Jizeře se vám jich představilo rovných 11, na internetovém rádiu 4U vystoupilo celkem 7 hráčů. Oblíbenou kratochvílí byl i už třetí ročník fotosoutěže „UKAŽ, JAKÝ JSI FANDA“, ve které se každoročně hraje (mimo jiné) o večeři s libovolně vybraným hokejistou.

Přišly i úplné novinky…
Soutěž o nejoriginálnějšího fanouška – to byla úplná novinka nejen pro play-off ale i pro domácí boje o extraligu. Úkol nebyl nikterak těžký, stačilo jen ukázat, jak moc Bruslařům fandíte, originálně se k tomu přistrojit a už jste mohli vyhrát dres nebo suvenýry z FANSHOPU a poukázky na motocyklové oblečení i dobré jídlo na stadionu.
Jistou inovací prošly i vzkazy fanoušků hráčům do kabiny. Zatímco v minulých letech jste využívali internetového formuláře, tentokrát to bylo doslova a do písmene ve vašich rukou – v nákupním centru Olympia jste se totiž mohli podepisovat na speciálně vyrobenou maketu puku. V té době probíhala v prostorech nákupního centra i malá výstava, kde jste si mohli prohlédnout týmové fotografie a přečíst o historii boleslavského hokeje. Olympia s Bruslařským klubem vlastně kráčela po celou sezonu, právě zde se konala zmiňovaná módní přehlídka a právě tady jste po celou dobu hráli v jednotlivých obchodech o vstupenky na zápasy zdarma! „Spolupráce s Olympií neměla chybu,“ pochvaluje si po sezoně Ing. Petra Vojtěchová, která se v Bruslařském klubu stará o marketing. „Pevně věřím, že v ní budeme pokračovat i v příští sezoně.“
Bruslaři se fanouškům snažili vyjít vstříc i z hlediska dopravy. Tradiční autobusová doprava z fotbalu na hokej je už samozřejmostí, v sezoně 2012/2013 jste ale mohli využívat i speciálních cen společnosti CENTRALTAXI – pro získání slevy stačilo předložit permanentní vstupenku na hokej!

Týden Bruslařů
Týden Bruslařů, oslava 90 let od prvního rozsvícení umělého osvětlení nad ledovou plochou, je jedním z největších, pokud vůbec ne tím největším, marketingovým počinem v historii klubu. Do jednoho jediného týdne Bruslařský klub zhustil spoustu zážitků a poznání pro své fanoušky.
Obzvlášť velkou novinkou byly dny otevřených dveří, ve kterých nadchl hlavně přístup do kabiny A týmu. Oproti minulým letům Bruslaři právě do tohoto týdne zasadili i promítání filmu pro děti z dětského domova, hráči prodávali ve FANSHOPU v Olympii, zápas s Mostem odehráli ve speciálních výročních dresech a také se představili v rámci veřejného tréninku komentovaného trenérem Františkem Výborným. Potěšila i beseda s hráči a členy realizačního týmu i vedení klubu. A v neposlední řadě jeden z vás vyhrál zbrusu nový iPhone 4S (16 GB)!
Vyvrcholením celého týdne byla aukce dresů, jejíž výtěžek putoval na dobročinné účely, a samozřejmě Lampionová neděle, kdy se bruslilo a později také vypouštěl lampion štěstí, u čehož brankáři Willovi asistoval vítěz střelecké soutěže. Tak velkolepé oslavy boleslavského hokeje ještě zdejší fanoušci nezažili!

Facebook aneb jsme si blíž!
Také prostřednictvím svých facebookových stránek se snažili Bruslaři přiblížit veřejnosti. Téměř 3000 fanoušků se tak naprosto exklusivně dozvědělo o sněhové kalamitě, se kterou se Boleslavští potýkali na cestě do Třebíče, a která vyústila v nutnost tlačit autobus. Jako první také viděl dort pro Tomáše Nouzu a to ještě dřív než sám obdarovaný. Právě Facebook nabídl také spoustu pohledů do zákulisí jak klubu, tak především života v kabině.

Budoucnost není vůbec daleko!
Ačkoliv hokej jako takový za sebou v Mladé Boleslavi nemá právě ty nejlepší roky, na vztazích s fanoušky klub neustále pracuje a každoročně nabízí nové a nové možnosti a způsoby, jak svého diváka potěšit a nalákat i na věci méně sportovního charakteru.
„S fanoušky jsme v kontaktu prakticky neustále,“ říká Ing. Petra Vojtěchová. „Zajímají nás jejich názory a snažíme se především na nich stavět,“ zdůrazňuje. „I v 1. lize se nám podařilo zorganizovat spoustu akcí, troufnu si tvrdit, že za poslední roky jich bylo vůbec nejvíc a to především nového ražení. Zkrátka něco, co tu ještě nebylo.“
Této cesty, na kterou se BK Mladá Boleslav vydal, se také míní držet. „Ačkoliv sezona teprve nedávno skončila, už teď připravujeme tu nadcházející. Ráda bych fanouškům slíbila, že se mohou těšit na spoustu dalších akcí. Už teď můžu prozradit, že již například pracuji na tom, aby zelené mikiny, které až doposud oblékali jen naši hráči, a které vyvolaly velký ohlasy i u fanoušků, byly objednatelné i veřejností. Vše se budu snažit nastavit stejně, jako funguje objednávání dresů,“ zakončuje Ing. Vojtěchová.